tisdag 30 november 2010

Lussebullar, bastukväll, vildsvin och färdig tattuering!

I Lördags bakade jag(och med viss hjälp av Mexx) lussebullar, dom blev kanongoda. Killen på bilden hann vid ett obevakat ögonblick sno åt sig 2 stycken.
Lördagskvällen ägnades åt bastu, öldrickande och god mat på Valsjö i trevligt sällskap.
Den här filuren slank förbi utanför köksfönstret under Tisdagen, tyvärr hann jag inte få fram kameran tillräckligt fort. Det är ett vildsvin som passerade:-)


Hundtattueringen har också blivit färdig, tyvärr blänker det lite väl mycket när man försöker fota den.

Det var allt för denna gång


2 kommentarer:

  1. Hallo,
    Jättekul att få läsa lite nytt här! Åh, tatueringen är jättefin! Men så har jag ju sett den live också. Vilken liten lussebulls-tjuv du har till hund - skulle aldrig min hund göra... (du tror mig vá?) ;0) Ha det så bra nu. / hälsningar från Camilla R

    SvaraRadera
  2. Hua, jag vill INTE höra om dina rotfyllningshistorier...
    Ha en härlig helg! / Hälsningar från Camilla R

    SvaraRadera